marți, februarie 03, 2009

Muza mea

Citesc blogurile unor cunoscuti din cand in cand. Nu ar trebui sa fie jurnale? eu asa stiam. Nu. Ei scriu chestii impersonale, generale si de multe ori abstracte. Totusi admir faptul ca majoritatea scriu bine. Cuvintele se rostogolesc in mintea mea intr-un mod firesc. Totul se potriveste. "Daca nu scria fraza asta aici atunci ce ar fi putut scrie?!" Pare asa usor si natural.
Mie imi vine peste mana sa fac poezie. Am ceva de spus si spun direct, fara o suta de mii de metafore si cuvinte intortocheate. Ideea este sa exprimi ce ai de exprimat, sa te faci auzit daca este cazu si sa treci mai departe. Fara sa te strofoci sa faci impresie. Dar ma rog, daca esti unul dintre acele specimene unicat care se strofoca cu stil, nu ai decat sa o faci sanatos.
Si acum, sa dam exemplu.
Am fost la MUSE aseara!!! a fost mirific. De fapt, nu prea. Din punct de vedere muzical au fost impecabili dar avand in vedere toata valva asta "oh vai muse muse!!!" ma asteptam la ceva mai mirobolant. Am asteptat degeaba caci nu a venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu