marți, februarie 03, 2009

Param Pam Pam !

Nu stiu altii cum sunt, dar eu nu imi pot imagina calatoria cu autobuzul fara cateva chestii :
1. fosta profa de chimie care mai nou este mereu in statie cand iau masina de circa 4 ori pe saptamana
2. 20 de babe care reusesc performanta de a ocupa cate 3 locuri fiecare inca de cand stau la coada la urcat( unu pentru ele, unu pentru plasele din obor si unu pentru paharul cu proteza)
3. minim 3 tipi mai mult sau mai putin dispusi sa imi puna mana pe posterior (nu e nicio diferenta intre cei cu "mai mult" sau cei cu "mai putin". Ambele parti comit acelasi pacat intr-un final)
4. un puradel care vrea bani ca a zis "Tatal Nostru" si cand ii zic ca nu am sau il ignor face : " Da o tigara ai?". Nu draga, nu am , caci iti vor fi plamanii precum culoarea pielii tale.
5. un emolete care are Andreea Balan la maxim in urechi
6. multi copiii care nu vor sa imi scoata limba cand le-o scot eu!
7. si last but always least : controlorul.
Ajungi sa dezvolti o mica sensibilitate pentru aceste personaje perfide si ipocrite, in senslul ca faci bale gandindu-te ca daca ar fi furnici ai putea sa le strivesti cu usurinta.
Urasc transportul in comun si sper sa am propriul covor zburator intr-o zi, incapator si ecologic pana la ultima cusatura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu