marți, februarie 03, 2009

La vanatoare

Singura explicatie ar fi ca mi-au plecat neuronii in acel moment. Mi-am pierdut ratiunea, asta trebuie sa fie. Am incalcat unul dintre principiile fundamentale de supravietuire : nu ataci leul pe terenul lui. Niciodata.
Dar iata-ma acolo, in mijlocul magazinului, dupa 3 ore de cautari. Toate nevoile fizice isi facusera adapost in corpul meu. Toti nervii imi erau intinsi ca sarma de rufe. Apele curgeau pe mine ca o ploaie torentiala de iarna. Parul imi era ravasit de parca luptasem corp la corp pentru cele 2 plase cu cate o zdreanta in fiecare din mana stanga. Gafaiam de parca eram Dracula la vanatoare de virgine.
Iat-o acolo. Rezemata de tejghea, cu parul in bataia ventilatorului, ea , cea fara de asemanare, Jeni ( copyright ecuson ). Mi-am zis ca am indurat cam tot ce se putea: frig, ploaie, vanzatoare care ma ignora desi sunt la juma de metru de ele, patroni de magazin care incep ca imi povesteasca cum ar trebui a incerc si la magazinul de vizavi caci stiti, aici nu avem modele pentru gustul dumneavoastra fin iar angajatii mei deja isi ies din minti incercand sa va faca pe plac. Am calculat gresit. Foarte gresit.
M-am indreptat spre ea cu pasi siguri si m-am oprit cu o secunda inainte sa o ciocnesc. Asta asa doar ca sa vada de ce sunt in stare. Si-a ridicat privirea de la manichiura si la contactul cu fata mea a scos un mic icnet de dispret. Habar nu avea cine sunt, deci. Mi-am dres glasul si am articulat rar si apasat, ca pentru o blonda proasta pe nume Jeni:
-Aveti cumva si pantofi care sa nu luceasca la contactul cu lumina si eventual sa nu aibe nici funda in partea frontala?
-Si adica...cum sa arate?
Am clipit perplexa. Asa deci aveam de-aface cu una din regnul "luceste deci exista". Buuuuun. Am eu ac de cojocul tau.
-Adica fara lac si fara funda va rog.
-Bine. Cred ca avem cateva perechi. Pe aici va rog.
Daca nu as mai fi auzit fraza asta de 99 de ori in ultimele ore as fi putut sa incep sa imi fac sperante. Poate chiar sa ma gandesc ce culoare as prefera. Dar nu, eu ma gandeam doar sa nu...
-Iisuse, atat am putut sa ingaim cand Jeni mi-a bagat sub nas aceiasi pantofi din piele de leopard/ghepard/sacal/lebada pe care toate egalele ei in IQ au socotit ca mi-ar placea. La urma urmei, nu tu lac, nu tu funda.
M-am trantit in primul scaun uitandu-ma ca o mata beata la Jeni si am zis aratand cu degetul pe raft:
-As vrea sa probez pantofii aceia marimea 39, va rog.
Peste exact 5 minute am iesit din magazin purtand cei mai rosii si mai stralucitori pantofi din istorie, cu funda roz din dantela si lasand-o pe Jeni in usa fluturand emotionata o batista.
Nicoleta Luciu ar fi geloasa, n-are ea luciu ca al meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu