marți, februarie 03, 2009

Petitie !

De ce sunt obligata sa trec printr-un anotimp al carui rost si sens nu il inteleg, care ma obliga sa ma scol pe intuneric si sa imi treaca somnul abea cand afara e iar bezna, care imi solicita atentia dupa un drum marcat de frig si ger pana la scoala, care ma priveaza de soare si caldura, de cer senin si adieri placute, care imi aduce numai stari care ma fac sa stau posaca, tacuta si plictisita, care imi rapeste si bruma de energie pe care ma chinui sa o acumulez in cele 6 ore de somn si care ma face sa cred ca vara nu a existat, ca am visat, iar de fapt viata este in intregime lipsita de haz si cenusie?

Stand si gandindu-ma, realizez ca nu am nicio amintire notabila sau extraordinar de frumoasa toamna, numai chestii normale, plictisitoare sau chiar urate. Desi sunt nedreapta. Orice lucru mi s-ar intampla de pe 1 septembrie pana pe 30 noiembrie ar fi in mintea mea catalogat ca mai sus datorita peisajului de afara. Printr-o coincidenta am trecut prin multe intamplari neplacute sau chiar tragice in anii trecuti toamna, dar anul acesta a fost destul de bine. Daca traiam ultimele 3 luni intr-o primavara, as fi spus ca a fost o perioada buna, distractiva in felul ei. Dar in cazul de fata nu pot sa spun, caci in timp ce eu ma simteam bine inauntru, afara era urat si frig ! Toamna nu ma lasa sa traiesc, in adevaratul sens al cuvantului.

Concluzia mea generala este ca asta este cel mai groaznic anotimp, visul cacacios care astept sa se termine. Si slava Cerului, mai e putin. Toate problemele mele exista pentru ca e toamna ! Incep sa cred ca daca ar fi soare afara, fie si numai trecerea fugara a unei raze peste fata mea ar putea sa imi goneasca si cele mai sumbre ganduri sau cel putin le-ar minimaliza la maxim. Si chiar asa o sa si fie. As descoperi ca de fapt nu exista nimic care sa merite sa ma sacaie, totul este o iluzie cauzata de toamna.


Vreau sa pleceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ACUM.

2 comentarii: