marți, februarie 03, 2009

Prefer vorbe.

Stii, m-am saturat sa ma intreb ce ar fi daca. pur si simplu am sa o fac. am sa ma duc acolo, am sa ma asez in pozitie de drepti cu pieptul in fata si umerii trasi cum am invatat in clasa a 5a la sport, am sa trag are in piept, si am sa ... tac. sunt curioasa ce ai face daca as face fix asta. si am sa imi satisfac curiozitatea sa stii. fie si numai de data asta. am sa tac si am sa iti spun tot ce gandesc cu tacerea mea. pentru ca cuvintele nu sunt destule. si nu vor fi niciodata.
gandeste-te asa: ai o panta. ai un gand. rogi un axon de neuron sa ii dea gandului un bobarnac si vruum. s-a dus . daca iti rogi toti axonii neuronilor sa dea astfel de bobarnace, ai sanse sa devii un om liber. adio bip.
si ce ai sa faci cu libertatea? ai sa o joci la carti, muritorule. pentru ca mintea ta fara intrebari si nedumeriri si temeri e un nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu