luni, martie 30, 2009

Chestionarul lui Marcelica Proust

1. Principala mea trăsătură - as vrea sa spun ca e rabdarea, dar sincer cred ca va trebui sa ma multumesc cu niste neatentie
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat - sinceritate
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie - delicatete
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei - capacitatea de a asculta si de a se lasa ascultati
5. Principalul meu defect - repezeala
6. Îndeletnicirea mea preferată - folosirea cu folos a timpului ce zboara
7. Fericirea pe care mi-o visez - sunt sigura ca va fi ceva cu totul diferit de cea ce imi doresc sau cred eu ca va fi
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire - incapacitatea de a ma bucura de micile placeri ale vietii
9. Locul unde aş vrea să trăiesc - Portugalia sau Austria
10. Culoarea mea preferată - galben
11. Floarea care-mi place - margareta
12. Pasărea mea preferată - phoenix
13. Prozatorii mei preferaţi - anna gavalda si jonathan safran foer
14. Poeţii mei preferaţi - nicolae labis
15. Eroii mei preferaţi din literatură - oscar
16. Eroinele mele preferate din literatură - perinne
17. Compozitorii mei preferaţi - bach si mozart
18. Pictorii mei preferaţi - nicolae grigorescu si michelangelo
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală - mamele
20. Ce urăsc cel mai mult - invidia si razbunarea
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din nastere - rabdare si intelegere pentru toti
22. Cum aş vrea să mor - cand nu mai am nimic de facut in lumea asta
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă - uitarea si neatentia
24. Deviza mea - "daca vrei poti"


Ha. Pare usor, dar mi-a luat ceva timp sa il fac. E din ce in ce mai greu sa fii sincer chiar si cu tine zilele astea. Pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu