luni, martie 16, 2009

cosuri de gunoi.

ceva e ...gol. intelegi?
nu. ce e gol?
nu stiu. dar e un spatiu in care nu e nimic, nimic nimic...
e vid ?
niciodata. doar gol. are pana si puls. tic-tac tic-tac...
atunci este...
...taci!
inseamna ca e altceva?
desi e gol, doare. nu imi explic. e ca si cum mi-ar veni sa imi scarpin cotul mainii abea amputate.
dar tu ai ambele maini.
de fapt nu am niciuna. mi le-au luat pe amandoua.
hai sa vorbim despre altceva.
si tu ai ceva gol.
poftim?
aud goliciunea in ce nu spui.
zici prostii.
nu, pentru ca mintea nu mi-au luat-o niciodata. dar ma rog, noi vorbeam despre mine. tu poti sa mai astepti.
eu mereu astept. odata am intrat intr-o gara, am vazut un tren cum sta si am inceput sa vorbesc ruseste. nici nu stiam ca pot. tot spuneam trenului sa plece. "Pleaca! Pleaca". s-a apropiat un batranel de mine si mi-a spus pe ruseste ca trenul pleaca in 5 minute, sa ma grabesc.
si l-ai luat?
sigur ca nu. asteptarea lui se oprise. eu am continuat-o pe a mea.
si pana cand?
pana pleaca vidul din mine.
crezi ca te poti bucura?
ma bucur mereu. tu?
golul asta din mine este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat. l-as umple daca as sti cu ce dar tot ma bucur de el. m-a golit de trairi, mi-a luat pana si simtul tactil. e asa bine.
esti nebun.
probabil.
atunci as vrea sa fiu si eu ca tine.

Un comentariu:

  1. imi pare rau. am vrut sa zic ca nimicnicia este definită ca o absenta a existenţei, o absenta a ceva-ului, fie el şi nimic, în final o absenţă a absenţei. deci. puta de strut.
    ai scris sexi si pt orice motiv ar fi ajuns golul ala in amestecatura ta de tesuturi si mate intestine si organe, tre sa fi ajuns cu un motiv si ar urma aici un comment mult mai personal si elaborat dar cred ca ti l-am zis. iubeste golul si il vor iubi si ceilalti
    am aflat acum ca mi-ai sters commenturile anterioare
    ok, diva din tine cere commenturi mai frumoase
    afla ca asta e ultimul meu comment pe blogul tau single-handed tanc care esti >:P

    RăspundețiȘtergere