duminică, martie 15, 2009

Pentru Mosu

Stiu ca e martie dar ma gandesc ca poate sunt singura care se gandeste sa iti scrie in timp ce alti copii inca se bucura de cadourile primite de Craciunul trecut. Eu deja stiu ce vreau Mosule asa ca nu vad de ce as mai pierde timpul si de ce nu ti-as scrie chiar in luna martie, daca atunci m-a lovit.
In primul rand sa stii ca vreau sa te felicit pentru Craciunul trecut. Nu e decat al 17-lea an in care nu primesc nimic din ce vreau pe plan spiritual. Material as fi imbecila sa ma plang intrucat cei doi spiridusi ai tai care stau chiar cu mine in casa ( hm ce coincindenta) isi fac an de an treaba. Cand a ajuns pentru prima oara la mine zvonul ca nu existi sa stii Mosule ca eu nu am crezut nimic. Apoi dovezile au devenit de necontestat intrucat spiridusii s-au plictisit sa imi mai faca surprize si ma intrebau direct ce vreau de la Mosu. Acum 2 ani am spus ca vreau doar niste bani si chiar am primit. Ce prostie. Toata lumea stie ca Mosul adevarat nu face cadouri in bani. Asa ca m-am gandit eu: spridu-mosii astia falsi din casa mea isi pierd timpul cu partea financiara si materiala, in timp ce Mosul cel adevarat ne ajuta sa obtinem ce vrem pe partea abstracta, ca sa zic asa. Astfel TREBUIE sa fie.
Asa ca anul asta Mosule sa stii ca mai fac o ultima incercare. Daca nici acum nu iese, sa stii ca alta scrisoare nu mai vezi de la mine. Nu iti doresti asta, nu Mosule? Cine iti mai scrie tie bancuri cu moldoveni la P.S.? Cine mai lipeste bete de acadele pe marginea foii?
Eu vreau mult timp Mosule. Secunde mai multe si clipe mai lungi. Sa fie ceasurile precum liniile de liniat caiete si o zi sa tina doi metrii. Si o luna un kilometru. Si un an o mila. Sper ca intelegi, in mintea mea totul e clar iar din moment ce tu esti Mosul, ar trebui sa fie clar si pentru tine. Daca as mai avea timp Mosule, cate nu as face. Nu m-as mai grabi niciodata si as pleca de acasa cand as vrea. As dormi infinit mai mult si as fi mereu bine dispusa si lipsita stresul pierderii de timp. Mi-as indeplini toate visele si m-as duce in toate locurile pe care le vreau. Nu as mai intarzia niciodata. La faza asta as face multi oameni fericiti Mosule. Motivele sunt multe si nu stau sa ti le insir pe o foaie stupida de hartie. Tu esti Mosul, stii si fara sa iti scriu eu. Scrisoarea e asa ca sa fac totul mai oficial.
Dupa cum deja bine stii n-am semineu. Asa ca sa faci cum ai facut si pana acum, pentru ca in fond n-am avut niciodata.

P.S. I: Cum prezinta la TV o crainica moldoveanca o piesa a formatiei "The Doors"?
R: Shi acushica urmiaza "Ansamblul Ushile"!


Mersi Mosuleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !

Un comentariu:

  1. Ansamblu Ushilee :)) pwahaha.

    Eu cuget asa: spiridusii astia de-i tinem noi prin casa tot anul nu se prea pricep la a intelege instructiunile Mosului. El an de an le explica ce si cum sa faca pentru ca tu si eu si noi sa avem parte tot anul de zile precum dimineata de Craciun, relaxata si totodata plina de foc si.. en fin.. perfecta in simplitatea ei, si ei inteleg tot bani si trotinete. Lucruri pe care le cheltuim si le tocim. Funny how that happens.

    Dar, vorba ta, poate in a 18-a incercare, they'll get it right. :)
    Si-atunci poate o sa avem si noi revelatia ca ne grabim catre nicaieri si ca nu se merita sa stam ofuscati pt timpul pierdut, deoarece iar pierdem timp.

    P.S.
    q:Cum se numeste secretara lasata insarcinata de sef?
    a:Bosumflataa. ^^

    RăspundețiȘtergere