luni, martie 02, 2009

Picture Perfect


Si ma gandeam astazi, cat imi place sa opreasca toate masinile la trecerea de pietoni doar pentru mine, sa trec eu. Si sa scriu tot ce imi vine cand ma buseste inspiratia. Si sa vina tramvaiul la timp. Si sa incep o propozitie cu "si". Si sa vad oameni frumosi. Si sa fac ceea ce trebuie. Si sa scriu cu albastru. Si sa calatoresc. Si sa zambesc. Si sa fie cald si soare afara. Si sa ma uit la ce am si sa mi se umple sufletul de bucurie. Si sa fiu cu oameni si inconjurata de oamenii pe care ii vreau. Si sa invat lucruri noi. Si sa ma simt apreciata. Si sa citesc o carte captivanta, nu neaparat si buna. Si sa stiu ce am de facut. Si sa fie culori peste tot. Si sa mananc. Si sa fiu in locul potrivit la momentul potrivit. Si sa vad sinceritate in ochii oamenilor. Si imi place sa apara o surpriza placuta in mijlocul unui moment neplacut. Si de fapt imi plac surprizele placute oricand. Si sa ascult muzica in concordanta cu starea mea. Si singurele dureri pe care sa le simt sa fie durerea de gat cauzata de inghetata si durerea de picioare de la prea mult alergat dupa vise. Si sa ma uit in urma si sa nu am regrete. Si sa simt miros de ghiocei. Si sa imi creasca colectia de insigne. Si sa vad tot ce merita vazut. Si sa aflu tot ce merita aflat. Si sa fac nimic stiind ca nu pierd timpul. Si sa fac oamenii sa rada. Si sa ...
Si acum ma intreb: oare ce cariera mi s-ar potrivi in functie de toate astea?

2 comentarii: